|KUMPULAN BLOG MFR
|RANGKAIAN MFR
|MISI MFR
|KOLEKSI TULISAN TOKOH
Video ini adalah slot ke-2 saya di SMK Rantau Panjang sempena Bulan Sains & Matematik sekolah. Slot ke-2 ini bersama Tingkatan 4 & 5, sementara bahagian pertama bersama Tingkatan 3. Sebenarnya ada 5 slot saya pada hari itu (2 mac 2009), termasuk bersama Tingkatan 3 kumpulan kedua, Tingkatan 2 dan Tingkatan 1. Namun, 3 slot yang akhir tiada rakaman dibuat. Apa-apapun saya sangat bersyukur dan berterima kasih atas peluang julung-julung kali dalam hidup saya ini.










3 komentar:

Anonymous said...

Kaunselor sekolah dah tengok video ceramah yg dlm koleksi saya dan tanya, bila awak balik malaysia. Dia nak rancang siri motivasi under kaunseling.

-Cikgu.

mfrstudio said...

salam cikgu.

insyaAllah saya rancang pulang malaysia April 2010. saya sudi dengan rancangan motivasi tu jika tiada aral melintang.

doakan saya cikgu.

Anonymous said...

Salam kembali,

Terima kasih atas kesudian anda. Saya akan sampaikan...

semoga sukses.

-doa dari cikgu.