|KUMPULAN BLOG MFR
|RANGKAIAN MFR
|MISI MFR
|KOLEKSI TULISAN TOKOH


Komik Ayat-Ayat Cintan
download SINI
Ia menyentuh mengenai Politik Ia menyentuh mengenai Cinta Ia menyentuh mengenai Lelaki Ia menyentuh mengenai Perkahwinan Ia menyentuh mengenai Pengorbanan Ia menyentuh mengenai Penyatuan Ia menyentuh mengenai Persahabatan Ia menyentuh mengenai Tuhan. dengan hanya melukis menggunakan pensel dan pembaris tanpa pemadam. dengan hanya lukisan paling teruk di abad ini. ia karya paling aku banggakan setakat ini selepas Cinta Kambing Gurun. PENGHARGAAN di sini saya ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada mereka yang sukarela mempromosi komik yang tak cantik ini di dalam blog atau web mereka. sebagai penghargaan buat anda yang mempromosinya, saya letakkan link anda di sini: Mukhtar93 (private blog) suara-ummah Catatan Marhaenis Muzaji Tawel sensei Dan penghargaan juga kepada forum dan web yang sudi untuk saya letakkan komik buruk ini di sana: PcMansurah forum Friendster.com Mfrstudio Forum Tranungkite Al-Fikrah.net *saya akan tambah lagi mana-mana link yang mempromosi komik ini jika saya dapat kesan.


nota ralat versi asal 2008: terdapat ralat pada mukasurat 31 ketika siti menerima pensel dari roi dengan menyatakan "sabda nabi itu". sebetulnya "lan tanalul birra hatta tunfiqu mimma tuhibbun" yang bermaksud "kamu takkan dapat kebaikan itu sehinggalah kamu korbankan apa yang kamu sukai" itu adalah surah ali imran ayat 92. saya mohon maaf atas kekhilafan ini.

Versi baru 2012 ini masih dalam perancangan.InshaAllah segala ralat dan kelemahan versi asal akan diperbaiki. Jika saya mati esok, anggap je lah ini hanya iklan semata-mata.

0 komentar: